Employer branding to taka dziedzina, w której nic nie jest dane raz na zawsze. Nawet jeśli twoja firma ma świetną strategię employerbrandingową, kampanie rekrutacyjne przynoszą doskonałe efekty, a kandydaci składają CV na wyścigi, to musisz stale trzymać rękę na pulsie i być w gotowości do wprowadzania zmian. Ostatnie lata pokazały nam, że to nie puste słowa, ale rzeczywistość, która potrafi z dnia na dzień wywrócić do góry nogami najlepsze strategie i zaplanowane działania. Warto się przygotować na różne scenariusze i cały czas aktualizować swoją wiedzę. W tym roku wiedzę pogłębimy także o tematykę ESG!
Dlatego już po raz piąty zapraszamy na EB Show – wyjątkową konferencję, na której spotkają się topowi eksperci employer brandingu i marketingu. Swoją wiedzę zdobywali realizując projekty dla klientów. Biorąc udział w konferencji dostaniesz potężną pigułę wiedzy i inspiracji. Nie zawahaj się z niej skorzystać!
Uwaga! W tym roku zapraszamy na EB Show w formule hybrydowej – możecie wziąć udział w konferencji online lub stacjonarnie!
Miejsce konferencji: siedziba firmy BEC, ul. Emilii Plater 53, Warszawa
Tak jak obiecaliśmy, w tym roku zmieniamy zasady gry! Konferencja odbędzie się w formule hybrydowej, a wystąpienia będą na żywo.
To co się nie zmieni, to:
Dostęp do trendów, analiz oraz praktycznej eksperckiej wiedzy, do zastosowania w organizacjach od ręki.
Obejrzyj wystąpienia jeszcze raz w dogodnym dla siebie terminie. Po konferencji otrzymasz 3-miesięczny dostęp do nagrań na platformie online.
Masz unikalną okazję na networking z prelegentami i kilkuset uczestnikami z całej Polski. Pamiętaj, że każde spotkanie to okazja i szansa na zainspirowanie się!
Podczas konferencji omówimy 16 tematów ważnych w employer brandingu. Zdobędziesz konkretną wiedzę i znajdziesz pomysły, inspiracje, porady i narzędzia. Sprawdź czym zajmiemy się w czasie tegorocznej edycji.
Jak myślisz, w 2024 roku jest nam blisko czy daleko do pierwotnej definicji i roli employer brandingu w organizacji? W którym momencie rozwoju jest obszar EB w Polsce? Przyjrzyjmy się jak na przestrzeni lat ewoluowała rola employer brandingu, w kilku ujęciach: realizacji strategicznych celów firmy, odpowiedzi na potrzeby kandydatów i pracowników oraz dostępnych zasobów.
> Dlaczego warto budować zaufanie w firmie? Budowanie zaufania - poziom organizacji i zespołu. Kiedy coś idzie nie tak - rola interwencji menedżerskich. > Budowanie kultury dialogu w organizacji. Ryzyka związane z otwieraniem dialogu w organizacji czyli o czym rozmawiać a o czym nie rozmawiać z pracownikami. > Partycypacja jako klucz do budowania zaangażowania. Inicjatywy partycypacyjne na poziomie firmy. Tworzenie równych szans na współudział na poziomie zespołu.
Po co marce pracodawcy osobowość, jak ją wyznaczyć i – najważniejsze – co z tym potem zrobić? Zapraszamy na szybki przegląd teorii, technik i pomysłów na wykorzystanie archetypów marki w employer brandingu.
UWAGA! Jeśli chcesz najpierw otrzymać fakturę proforma i na tej podstawie zapłacić za udział w konferencji, wybierz opcję płatności PRZELEW – proforma zostanie automatycznie wysłana na podany mail (jeśli nie dotarła – zajrzyj do SPAM-u).
Udział w dwudniowej Konferencji online (max 30 osób)
Na EB Show spotkasz topowych ekspertów EB!
gojtowska.com
Live Age
Job'n'Joy
m-jablonowski.com
MKG Consulting
Be About Hybrid Agency & WłączeniPlus
Fundacja Pro NGO
HRM Institute
PaulinaMazur.com
dagmarapakulska.pl
LUCKYYOU
Grupa MBE
bardzoHR
BEC Financial Technologies
Pracownia EB
Linkleaders
Wszystkie informacje znajdziesz w regulaminie, ale zebraliśmy najcześciej zadawane pytania przy okazji poprzednich edycji konferencji. Mamy nadzieję, że rozwieją wszystkie ewentualne wątpliwości. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Nasze dane kontaktowe znajdziesz w stopce strony.
Konferencja odbywa się w formule hybrydowej (stacjonarnej w Warszawie i online). Wystąpienia prelegentów będą prezentowane na żywo i będą nagrywane i udostępnione uczestnikom konferencji na specjalnej platformie. Po zakończeniu wystąpienia proponujemy na żywo sesję pytań i odpowiedzi.
Każdy Uczestnik konferencji otrzyma 3-miesięczny dostęp do wszystkich nagrań z wystąpień i Q&A. Nagrania udostępniamy zwykle w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia konferencji, ponieważ potrzebujemy czasu na ich obróbkę. Każdy Uczestnik zostanie poinformowany drogą mailową o uruchomieniu dostępu do nagrań i otrzyma dane dostępowe na mail podany przy rejestracji.
Tak. Po dokonaniu zakupu każdy Zamawiający otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie transakcji oraz fakturę proforma zawierającą informacje niezbędne do uiszczenia opłaty za udział w Konferencji. W przypadku płatności online Zamawiający otrzymuje od razu fakturę VAT.
Tak. W tym celu wybierz przy rejestracji formę płatności „przelew tradycyjny”. Wtedy po dokonaniu rejestracji dostaniesz automatycznie z systemu fakturę proforma, na podstawie której możesz dokonać płatności.
Za udział w konferencji możesz zapłacić szybkim przelewem, BLIK-iem, kartą płatnicza lub tradycyjnym przelewem, na podstawie faktury proforma, którą otrzymasz po rejestracji.
Najczęstszym problemem przy płatności kartą jest brak zabezpieczenia 3D Secure na karcie. Nasz operator płatności obsługuje tylko takie transakcje, dlatego upewnij się, czy Twoja karta spełnia te wymagania. Jeśli masz takie zabezpieczenie, możliwe jest, że po stronie operatora płatności nastąpiła jakaś chwilowa awaria. Spróbuj dokonać płatności jeszcze raz.
Tak. Jeżeli zasady obowiązujące w Twojej firmie nie pozwalają na rejestrację na konferencję za pomocą strony internetowej, to wyślemy Ci formularz zgłoszeniowy na mail. Napisz w tej sprawie wiadomość na adres: aleksandra.kepkowska@hrminstitute.pl.
Nie. Po dokonaniu rejestracji otrzymasz automatyczny mail z systemu potwierdzający rejestrację (jeśli nie przyjdzie w ciągu kilku minut, sprawdź folder SPAM, bo tam często wpadają wiadomości systemowe). Przed konferencją otrzymasz na podany przy rejestracji mail dane dostępowe.
Tak, ale tylko w przypadku rejestracji dokonanych na firmę. Jeśli w Twojej firmie akceptowana jest płatność wyłącznie po wydarzeniu, napisz mail w tej sprawie na adres julia.bojanowska@hrminstitute.pl. Osoby prywatne muszą dokonać zapłaty za udział w konferencji przed rozpoczęciem wydarzenia, z uwagi na brak możliwości windykacji takiej należności.
Tak. Jeśli udział w konferencji finansowany jest przynajmniej w 70% z budżetu państwa lub ze środków unijnych, możesz otrzymać fakturę ze stawką VAT zw. W tym celu napisz mail na adres julia.bojanowska@hrminstitute.pl i otrzymasz do podpisania formularz z oświadczeniem o zwolnieniu z VAT, a następnie fakturę bez naliczonego podatku VAT.
Tak, jest taka możliwość. W ramach pakietu firmowego część uczestników może uczestniczyć w wydarzeniu w formule stacjonarnej. Cena za pakiet zostanie wówczas przeliczona i dopasowana do każdego zamówienia indywidualnie. Skontaktuj się w tej sprawie z aleksandra.kepkowska@hrminstitute.pl
Tak, jest to możliwe, ale nie zawsze będzie to bezpłatne. O chęci rezygnacji z konferencji musisz nas zawiadomić, wysyłając mail na adres biuro@hrminstitute.pl. Pamiętaj jednak, że jest to konferencja online, więc możesz obejrzeć nagrania z konferencji (również z Q&A i zapis czatu) przez 3 miesiące w dowolnym miejscu i czasie, więc może nie warto rezygnować?
Zasady rezygnacji:
Niezależnie od zasad rezygnacji opisanych powyżej Uczestnik będący konsumentem (czyli kupujący bilet prywatnie, a nie na firmę) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od zawarcia umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Niestety nie. Zasady rezygnacji są jasno określone w regulaminie. W przypadku rezygnacji z udziału w terminie poniżej 13 dni przed wyznaczoną datą wydarzenia, nie przysługuje zwrot pieniędzy za udział w Konferencji. A jeśli udział nie został opłacony, będziemy domagać się zapłaty, tak jakbyś wziął udział w wydarzeniu.
Możesz jednak:
Link do konferencji wraz ze szczegółową instrukcją do logowania wysyłamy mniej więcej tydzień przed wydarzeniem. Jeśli zakupiłeś dostęp później niż na 7 dni przed wydarzeniem, staramy się wysłać link jak najszybciej, w godzinach naszej pracy (od 9.00 do 17.00).
Przy zakupie pakietu firmowego prosimy o przesłanie danych uczestników najpóźniej 7 dni przed wydarzeniem na adres aleksandra.kepkowska@hrminstitute.pl. Jeśli zdarzy się, że po tym terminie zechcesz jeszcze zgłosić dodatkowe osoby, będzie to możliwe, ale upewnij się, że ta informacja do nas dotarła.
W pierwszej kolejności zajrzyj do folderu SPAM, bo może tam wpadła wiadomość. Sprawdź też, czy przy rejestracji został podany prawidłowy mail. Możliwe, że wkradła się literówka w adresie (wówczas nie otrzymujesz od nas żadnej korespondencji w sprawie konferencji). Możliwe też, że rejestracji dokonywała inna osoba i podała swój mail, zamiast maila uczestnika (w formularzu rejestracyjnym jest odpowiednia rubryka na taką sytuację). Wówczas cała korespondencja kierowana jest na adres podany przy rejestracji. Skontaktuj się jak najszybciej z nami na adres aleksandra.kepkowska@hrminstitute.pl i podaj prawidłowe dane (imię, nazwisko, e-mail), gdyż dostęp do wydarzenia jest przypisany do konkretnego adresu e-mail uczestnika.
Jeśli prelegent wyraża na to zgodę i prześle nam prezentacje, to udostępniamy je uczestnikom na platformie z nagraniami pod nagraniem wystąpienia konkretnego prelegenta.
Tak. Każdy uczestnik, który się zarejestrował i dokonał płatności za bilet, otrzyma 3-miesięczny dostęp do nagrań z konferencji.
Tak, podczas konferencji można zadawać pytania na czacie, na które prelegenci odpowiedzą albo na czacie, albo podczas sesji Q&A. Po wystąpieniu łączymy się z prelegentem na sesję pytań i odpowiedzi, która trwa 10-15 min.
Świetna konferencja. Jestem pod ogromnym wrażeniem.
Grażyna PławskaOstatnie 2 dni spędziłam na #EBShow2021 🤗📌 Podeszłam do tej konferencji z lekkim dystansem jako fanka szkoleń/warsztatów/konferencji f2f. Ale muszę przyznać, że Anna Macnar i Julia Bojanowska spisały się rewelacyjnie! 👏🏻 Zebrały śmietankę EBowskiego świata co tylko sprawiło, że czułam się jak dziecko w Disneylandzie 🤩 albo jakby co najmniej Mikołaj przyszedł do mnie wcześniej 🎅🏼 (ojjj, chyba byłam grzeczna w tym roku… i to bardzo! 😉) Były to 2 dni naładowane EBowskim mięsem 🥩😉 Pełne merytorycznych prelekcji, wymianie dobrych praktyk, przykładów konkretnych rozwiązań oraz inspiracji jak lepiej robić #EB Teraz pozostaje tylko zabrać się do roboty, aby zdobytą wiedzę przełożyć na czyny! #EBShow #TeamInPost #rekrutacja #lepszypracodawca #ludziesąważni
Magdalena Białka Recruitment Specjalist ❤Potężna dawka wiedzy.
Michalina Daszkiewicz Senior HR & EB SpecialistNa mojej lodówce od dziś cytat za jedną mądrą Panią: Gadać, pytać, badać – non stop, a najbardziej na końcu. Super wydarzenie, nie mogę doczekać się nagrań, bo niestety nie na wszystkich wystąpieniach mogłam być „na żywo”.
Aleksandra WilczyńskaShow z efektem WOW 🔥
Agnieszka Prusarczyk Kierownik do spraw komunikacjiJedyny szoł jaki szanuję 😉 (…) doładowuję baterie na #EBShow by HRM Institute.
Magda Tardała CEO w HR CraftKonferencja to wiedza, ale przede wszystkim taki booster dla mojej motywacji 😉
Sylwia Radlak-Ziółkowska Specjalista ds. wizerunku pracodawcyOgrom wiedzy, duużo inspiracji i mnóstwo ciekawych ludzi! 2 mocne dni 💪 Konferencje zawsze mnie ekscytują i ładują moje baterie. EB Show to lepszy kop niż tygodniowy zapas espresso. Tutaj uczestnicy mają turbo zaangażowanie.
Agnieszka Żak-Stechlińska HR EkspertIt’s #EBShow2022 time 🚀 Na konferencyjnym czacie trwa wymiana doświadczeń i pojawia się wiele inspirujących insightów, więc nie mogę się doczekać kolejnych wybranych prezentacji. 🧠
Magdalena Zakrzewska Employer Branding ManagerJesteśmy firmą doradczą i dzielącą się wiedzą. Wspieramy organizacje w kompleksowym budowaniu marki pracodawcy. Wierzymy, że marka ma znaczenie. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i kompetencje z zakresu employer brandingu, zarządzania strategicznego, badań, komunikacji i marketingu. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy na naszą stronę.
Chcesz być na bieżąco z naszymi wydarzeniami, raportami, konkursem EBEA, artykułami z bloga itp.? Zapisz się na newsletter FAROS już dziś!
Anna Macnar, Julia Bojanowska i cała zaangażowana Ekipo – wielkie dzięki za tegoroczną edycję konferencji i mega gratulacje dla wszystkich Prelegentek i Prelegentów. Merytorycznie to była prze-torpeda – podobnie jak w ubiegłym roku. A technicznie – wszystko idealnie, płynnie, miodzio. Osobiście bardzo się cieszę z takiego formatu i pomysłu na konferencję – myślę, że dawka edukacyjno- inspiracyjna starcza na długo i można z niej czerpać przez wiele miesięcy. No i cóż – czekam na nagrania, bo na bank będę wracać do konkretnych wystąpień.
Agata Białkowska-Samul Employer Branding Professional