Pierwsza taka konferencja w Polsce!

8-9 grudnia 2020 / 2 dni / 16 ekspertów EB
Skorzystaj z wiedzy topowych ekspertów EB i wznieś markę swojego pracodawcy na wyższy poziom!

konferencja online

8-9 grudnia 2020

Zarezerwuj czas w kalendarzu!



:hrs:min:sec

zapraszamy na święto employer brandingu!

EB Show 2020

EB Show 2020 to dwudniowa konferencja, na której spotkają się topowi eksperci EB, którzy podzielą się konkretną wiedzą w wybranym temacie z EB. Niemal każda organizacja w Polsce ma jakiś temat na agendzie związany z employer brandingiem do zbadania, wdrożenia czy aktualizacji. Firmy szukają inspiracji ale także konkretnej wiedzy i narzędzi do zastosowania w firmach od ręki.

Eksperci EB dysponują taką wiedzą i nie zawahają się nią podzielić podczas EB Show! Jest to pierwsza, i miejmy nadzieję nie ostatnia, tego typu konferencja w Polsce!
3-miesięczny dostęp do prezentacji

Wiedza i networking

Wystąpienia prelegentów będę nagrane wcześniej, a w trakcie konferencji będą odtwarzane. Natomiast w czasie rzeczywistym uczestnicy konferencji będą mogli porozmawiać w oba dni konferencji z ekspertami oraz brać udział w inspirujących sesjach networkingowych. Każdy uczestnik będzie mógł obejrzeć prezentacje po raz kolejny, w dogodnym dla siebie terminie przez kolejne 3 miesiące.

#EBShow #EBwPolsce #employerbranding

Korzyści dla każdego uczestnika

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?



Wiedza z najwyższej półki

Udział w unikalnej konferencji i dostęp do praktycznej eksperckiej wiedzy, do zastosowania w organizacjach od ręki.

3-miesięczny dostęp do materiałów

3-miesięczny dostęp do nagrań z konferencji – obejrzyj wystąpienia jeszcze raz w dogodnym terminie.

Indywidualne konsultacje

Konsultacje z wybranym ekspertem – rozwiej swoje wątpliwości i skonsultuj swój projekt.

Prezenty i zniżki

Zniżki i rabaty do wybranych produktów i usług oferowanych przez ekspertów EB.
16 tematów ważnych w employer brandingu

Agenda

Podczas konferencji omówimy 16 tematów ważnych w employer brandingu. Każdy uczestnik może zdobyć konkretną wiedzę z pomysłami, inspiracjami, poradami i narzędziami. Zapoznaj się z agendą i zobacz co przygotowaliśmy!

8 grudnia 2020

Dzień 01.

Podczas pierwszego dnia przygotowaliśmy 8 wystąpień. Każde z nich trwa 45 minut, po których zapraszamy na 15 min rozmowy live z prelegentem i czas na uzupełnienie kawy czy herbaty :). 30 minutowa przerwa na lunch zaplanowana jest o 12.00 🙂



https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__2.jpg

9:00 | Maja Gojtowska | gojtowska.com

21 trendów, o których każdy EB-owiec powinien pamiętać w 2021 roku

Rok 2020 okazał się całkowicie nowym rozdaniem dla praktycznie każdej branży. Nie inaczej jest w branży EB. Dlatego wspólnie przejdźmy przez 21 trendów, które na pewno kształtować będą zachowania kadydatów, pracowników, managementu, klientów w najbliższych latach i o których pracodawcy po prostu muszą pamiętać budując swoje firmy na nowo.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__3.jpg

10:00 | Anna Macnar | HRM Institute

EB vs C-suite: co zarząd chce wiedzieć o EB i co EB powinno wiedzieć o biznesie?

Im większa synergia employer brandingu z celami biznesowymi organizacji tym lepiej, dlatego współpraca z zarządem w tej kwestii jest nie do przecenienia. Podczas prezentacji dowiecie się między innymi, dlaczego zarząd powinien zaangażować się w EB firmy, co zarząd chce wiedzieć o EB i co EB powinno wiedzieć o biznesie. Jak rozmawiać z zarządem o EB? Jakich danych (liczbowych i nie tylko) zarząd potrzebuje? Jak EB wpływa na kulturę organizacyjną?

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__4.jpg

11:00 | Łukasz Jarota | Agencja Grow

Przejmij kontrolę nad strategią EB w swojej firmie…właśnie teraz

Czy w związku z niepewną sytuacją spowodowaną pandemią koronawirusa czujesz się trochę zagubiony, zastanawiając się, jak zarządzać wizerunkiem swojej marki jako pracodawcy w tym trudnym czasie? Odpowiedzią na twoje rozterki jest STRATEGIA – logiczna, procesowo uporządkowana, oparta na EVP marki. O tym, jak ją zaplanować dowiesz się w trakcie mojego wystąpienia.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci_B__4.jpg

12:30 | Zyta Machnicka | Lightness

Think Culture. Jak wyróżnić pracodawcę w trójkątnym świecie?

Covid dał w tym roku wszystkim popalić, ale nie zmienił jednego: nadal na rynku wygrywają firmy, które dbają o swoich ludzi i potrafią o tym opowiedzieć. Tylko jak wyróżnić markę pracodawcy, gdy w niemal każdej organizacji jej siłą jest atmosfera i zespół? Czy naprawdę potrzebujesz mitycznego EVP, czy może jednak musisz kopać jeszcze głębiej? A jeśli tak, to gdzie szukać atrybutów, które przekujesz w wartościową opowieść dla swoich ludzi? Zapraszam na spotkanie!

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__7.jpg

13:30 | Edyta Sander | MBE Group

Podróż talentu – czego potrzebuje nasz talent i kiedy kończy się jego podróż.

Jaką drogę przebywa talent w czasie swojego kontaktu z pracodawcą? Czy znamy oczekiwania naszego talentu (i czy je spełniamy)? Jak określić drogę i jak zadbać o odpowiednie „experience”? Zapraszam na moją prezentację gdzie razem przeanalizujemy potrzeby naszych kandydatów, pracowników i byłych współpracowników.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__10.jpg

14:30 | Urszula Zając Pałdyna | HR na obcasach

Employee Experience – nie tylko kandydat w centrum uwagi.

Czego dowiesz się podczas wystąpienia?
• Etapy i interesariusze działań EX – onboarding, reboarding, offboarding.
• Jak zrobić pierwszy krok do budowania doświadczeń pracowników.
• EX za złotówkę, czyli jak niewielkim nakładem czasu i pieniędzy zadbać o pracowników.
• Transparentność – klucz do EX.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__1.jpg

15:30 | Paulina Mazur | paulinamazur.com

#Bossbranding – Jak employer branding korzysta, gdy angażują się liderzy?

Już 40% Millenialsów sprawdza swoich potencjalnych przełożonych w Internecie.
84% kandydatów o procesie rekrutacyjnym chce rozmawiać z przyszłymi szefami. Pasywni kandydaci nie przeglądają ofert pracy i nie zaglądają na Twoją zakładkę kariera, ale obserwują liderów w mediach społecznościowych. To oni, szefowie, szefowe, menedżerowie mają wielką moc przyciągania (lub nie) do organizacji. Kilkadziesiąt przykładów, przepisów i popisów liderów na LinkedIn.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/KGiza_1.jpg

16:30 | Katarzyna Jędrek-Giza | 24/7 Communication

Komunikacja employer brandingowa wewnątrz organizacji. Praca hybrydowa w akcji.

Komunikacja wewnętrzna bywała niedocenianym elementem employer brandingu. Jednak w czasie pandemii dla wielu firm stała się priorytetem. Nic dziwnego, bo skuteczne i prowadzone w sposób odpowiedzialny działania skierowane do wnętrza organizacji pomagają usprawnić przepływ informacji i zarządzać emocjami. Dlaczego warto pamiętać o komunikacji wewnętrznej? Jak wykorzystać ją, aby budować wizerunek pracodawcy nawet w sytuacjach zagrożenia i zmian, takich jak przejście na pracę hybrydową? Serdecznie zapraszam.

9 grudnia 2020

Dzień 02.

Podczas drugiego dnia także przygotowaliśmy 8 wystąpień. Każde z nich trwa 45 minut, po których zapraszamy na 15 min rozmowy live z prelegentem i czas na uzupełnienie kawy czy herbaty :). 30 minutowa przerwa na lunch zaplanowana jest o 12.00 🙂



https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci_B__2.jpg

9:00 | Joanna Tonkowicz | Absolvent Consulting

HR | EB Cashback – jak policzyć zwrot z inwestycji w działania HR i EB, żeby Twój CFO to kupił?

Czy procesy HR da się przełożyć na liczby tak, aby w ciągu 1 spotkania dynamicznie zoptymalizować ROI z Pracownika? Jak pokazać CFO i Zarządowi wartość biznesową z wdrożenia Twojej strategii employer brandingowej? Jak zmniejszać koszty i jednocześnie podnosić wydajność procesów HR i EB? Kryzys gospodarczy to idealny moment, żeby wdrożyć do działań HR i EB kulturę mierzenia: #efektywności i #skuteczności. Pogdajmy o EB językiem liczb!

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci_B__1.jpg

10:00 | Daria Siwka | Bardzo HR

Human-Centered Design w projektowaniu doświadczeń HR&EB

A gdybyśmy tak wszystko zrobili… odwrotnie? Gdybyśmy odłożyli na bok wszystkie nasze przekonania o grupach docelowych i pozwolili sobie „nie wiedzieć”, niczego z góry nie zakładać, niczego nie określać?Zapraszam do świata Human-Centered Design, gdzie to użytkownik (a nie projektant) stanowi punkt wyjścia do poszukiwanych rozwiązań. Pokażę Wam narzędzia Service Design oraz Design Thinking, które z powodzeniem możecie wykorzystać w badaniach potrzeb Waszych kandydatów i pracowników.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__9.jpg

11:00 | Barbara Zych | EB Institute

Czy da się zmierzyć EB? O roli analityki w budowaniu silnej marki pracodawcy.

Jak zmierzyć całościowo markę pracodawcy i wykazać efektywność naszych działań? Jak strategicznie zarządzać procesami, aby w sposób zrównoważony wspierać biznes? Gdzie jest obsadzona marka pracodawcy i jak zmierzyć jej efektywność. Które wskaźniki są kluczowe na jakim etapie kontaktu z marką? Na te pytania postaram się odpowiedzieć podczas prezentacji dedykowanej analityce w EB.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci_B__3.jpg

12:30 | Anna Mikulska | MJCC

5 błędów, przez które twoja strategia EB nie działa (i co możesz z tym zrobić)?

Zbierasz zespół, angażujesz ludzi, pracujecie nad strategią employer branding, wdrażacie ją, a ona… nie działa tak, jak powinna? Być może wpadliście w jedną z pułapek, które zatrzymują EB-owców na drodze do ciekawych i – co najważniejsze – efektywnym działań EB. W czasie naszego spotkania rozprawimy się z najczęstszymi błędami w projektowaniu i implementacji strategii oraz przyjrzymy skutecznym sposobom na osiągnięcie świetnych wyników w kampaniach EB.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__6.jpg

13:30 | Tomasz Graszewicz | Job’n’Joy

Jak tworzyć najlepsze kampanie eb? 9 realizacji, które zainspirują Cię kreatywnie

Widzisz ciekawe, niezwykle kreatywne realizacje i zastanawiasz się: jak oni na to wpadli?! Czy istnieje jakiś wzór? Z pewnością jest kilka elementów, na które zawsze warto zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii. I to właśnie o nich opowiem, a przy okazji pokażę Wam 9 nietuzinkowych kejsów, które zainspirują Was kreatywnie. Do tego dorzucam kilka zakulisowych smaczków, a na deser projekt, który jeszcze nigdy nie był prezentowany!

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__5.jpg

14:30 | Adrian Martinez | HREmbassy

Digital Candidate Journey okiem marketera. Jak budować strategię eb w mediach społecznościowych?

Zabiorę Cię w dosłowną podróż kandydata online. Popatrzymy razem na to jakie są etapy podróży kandydata, na jego mikromomenty i to gdzie my jako marka się z nim kontaktujemy i nawiązujemy relacje. Na przykładach dowiesz się jaką komunikację oraz w jaki sposób możesz prowadzić. Od pomysłów na posty i treści po formaty postów i reklam warte wykorzystania. To wszystko z perspektywy naszego kandydata i pracownika.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__8.jpg

15:30 | Dagmara Pakulska | dagmarapakulska.pl

Jak budować markę pracodawcy to tylko na LinkedIn!

Poszukujesz specjalistów, menadżerów, a może kadry zarządzającej? Postaw na LinkedIn! To właśnie tutaj dzięki działaniom na profilu firmowym, połączonych z employee advocacy masz szansę osiągnąć realny sukces. Brzmi ciekawie? Zapraszam na moją prezentację podczas której dowiesz się:
• na jakie elementy company page zwrócić szczególną uwagę,
• w jaki sposób konstruować EB-owe posty, by inni chcieli je czytać,
• jak zachęcić pracowników do wsparcia Twojej firmowej komunikacji.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__11.jpg

16:30 | Krzysztof Marzec | DevaGroup

Jak SE(R)M w Google może pomóc w rekrutacji?

Marketing w wyszukiwarkach to potężne narzędzie, które może pomóc w rekrutacji. Odwrotnie – zaniedbany może skutecznie utrudnić pozyskanie kandydatów niszcząc skrupulatnie budowany employer branding. Opowiem o najlepszych skutecznych praktykach i możliwościach wspierania działań za pomocą Google i analizie ich wyników.

Pobieram Agendę w formacie PDF

Partner Strategiczny

Aspect image

Patroni medialni

Aspect image
Aspect image
Aspect image
Aspect image
Aspect image
Konferencja EB Show 2020

Rejestracja

Zapraszamy do udziału w konferencji! Wybierz wariant najlepszy dla siebie!


Udział w konferencji dla 1 osoby

PLN450

cena netto
  • Udział w Konferencji (1 osoba)
  • Wirtualne materiały konferencyjne
  • Dostęp do wszystkich materiałów 3 miesiące
  • Live czat z prelegentami
Biorę udział!

Udział w konferencji dla 3 osób

PLN1200

cena netto
  • Udział w Konferencji (3 osoby)
  • Wirtualne materiały konferencyjne
  • Dostęp do wszystkich materiałów 3 miesiące
  • Live czat z prelegentami
Biorę udział!

Udział w konferencji dla firmy

PLN2200

cena netto
  • Udział w Konferencji (dowolna liczba osób)
  • Wirtualne materiały konferencyjne
  • Dostęp do wszystkich materiałów 3 miesiące
  • Live czat z prelegentami
Biorę udział!
poznaj ekspertów EB

Prelegenci

16 tematów zostanie przedstawionych przez 16 topowych ekspertów EB z kilkunastu agencji w układzie alfabetycznym od G do Z :). Poznaj ich!
https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__2.jpg

Maja

Gojtowska

gojtowska.com
wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 12 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR ¬– posiada certyfikat ICAgile Certified Professional – Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowie doświadczeń kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga Gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?".


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__6.jpg

Tomasz

Graszewicz

Creative and strategy director Job’n’Joy
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 2001 roku jest związany zawodowo z branżą marketingową. Od 2009 roku jest właścicielem agencji kreatywnej Up, która stworzyła m.in. kilkadziesiąt kampanii employer brandingowych w Polsce. W 2018 roku założył wyspecjalizowaną agencję employer brandingową Job’n’Joy. Ma wieloletnią praktykę w stosowaniu technik rozwoju kreatywności, którymi pasjonuje się również naukowo. Wykłada na studiach podyplomowych (obecnie na warszawskim Uniwersytecie SWPS). Opracował unikalną mapę kanałów komunikacji: agencjaup.pl/mapa. Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich i inne.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__4.jpg

Łukasz

Jarota

CEO Agencja Grow
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/KGiza_1.jpg

Katarzyna

Jędrek-Giza

lider kompetencji Employer Branding & Internal Communication w 24/7Communication
to ekspert w zakresie komunikacji zintegrowanej z 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Specjalizuje się w planowaniu i wdrażaniu komunikacji produktowej oraz korporacyjnej, działań z obszaru Employer Brandingu, komunikacji wewnętrznej i zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Pracuje dla liderów polskiego rynku, takich jak: McDonald’s Polska, Lidl Polska, Agata S.A. Współtwórczyni projektu „Witamy w McDonald’s. Poznaj nas i zobacz, jacy jesteśmy” realizowanego na Instagramie @witamywmcdonalds, który został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2018 r. w kategorii social media.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci_B__4.jpg

Zyta

Machnicka

CEO Lightness
CEO, główna specjalistka i trenerka w hubie edukacyjnym Lightness, autorka książki "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi" oraz bloga CandidateExperience.pl Współpracuje z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować, mocniej angażować oraz lepiej się komunikować z kandydatami i pracownikami. Takich projektów edukacyjnych ma na koncie przeszło 200. W branży HR działa od ponad dekady i jest twarzą polskiego employer brandingu. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS. EB wprowadziła również na uczelnie jako organizatorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z tego zakresu – na AGH w Krakowie. Prelegentka topowych konferencji branżowych i jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Uznana za Osobowość roku Employer Branding 2019 przez jury konkursu Employer Branding Stars oraz wyróżniona tytułem Tygrysa Biznesu w 2018 i 2019 r. przez Fundację Pro Progressio. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą. I ma na to dowody.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__3.jpg

Anna

Macnar

CEO HRM Institute
CEO w HRM Institute; z doświadczenia marketingowiec i strateg, doświadczona ekspertka i wizjonerka w obszarze employer brandingu, kultury organizacyjnej, employee advocacy i marketingu HR. Wierzy, że marka pracodawcy jest ściśle powiązana z marką całej organizacji i z markami produktowymi. Współpracuje z liderami organizacji w zakresie strategicznego zarządzania markami. Konsultantka, trenerka i wykładowca m.in. na AGH i SGH. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR, storytellingu w eb, zarządzania między pokoleniami. Autorka ważnych ogólnopolskich badań, w tym: Employer branding w Polsce, Siła doceniania, Wymarzony pracodawca dla profesjonalisty, Sens w pracy czy Krajobraz radości w pracy. Organizatorka konferencji, w tym EB Summit, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Pomysłodawca i przewodnicząca jury prestiżowego konkursu Employer Branding Excellance Awards.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__5.jpg

Adrian

Martinez

CEO HREmbassy
Specjalizacja: Employer Branding & Marketing rekrutacyjny ADRIAN MARTINEZ Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn oraz strategii obecności marki online. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji. Wśród klientów, z którymi współpracuje znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Cushman & Wakefield, eSky.pl, Badura, Kitchen Aid, Biuro Karier SWPS, infoShare, e-point czy j-labs. Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love Marketing, HR Summit, Recruitment Days, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu. Miłośnik tworzenia i rozbudowywania zaangażowanych społeczności online. Założyciel najaktywniejszej grupy HR na Facebooku – I love HR.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__11.jpg

Krzysztof

Marzec

CEO DevaGroup
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, I love Marketing, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA), zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__1.jpg

Paulina

Mazur

paulinamazur.com
konsultantka HR, propagatorka odpowiedzialnego employer brandingu, rozwiązujewyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem pracowników różnych pokoleń. Specjalizuje się w motywacjach millenialsów oraz komunikacji liderów na LinkedIn.
Do 2018 roku pracowała w wiodącej firmie doradztwa personalnego BIGRAM, pełniła rolę członka zarządu. Rozwinęła w Polsce dwa międzynarodowe programy, łącząc młode talenty z pracodawcami (konkurs GMC Poland oraz program Enactus). Współpracowała z ponad 150 pracodawcami. Obecnie pracuje pod własną marką jako konsultant, doradca, trener, mówca i moderator (również w języku angielskim). Dzieli się wiedzą występując na konferencjach m.in. I love Marketing, Linkedin Local, Sales Angels oraz na blogu: www.paulinamazur.com. Jest również autorem i opiekunem studiów podyplomowych „Employer Branding Experience” w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci_B__3.jpg

Anna

Mikulska

Partner MJCC
Ekspertka ds. budowania marki pracodawcy z ponad 17-letnim doświadczeniem. Zaczynała od pracy po stronie korporacyjnej, w PwC i Coca-Cola HBC. Jest współzałożycielką agencji employerbrandingowej MJCC, gdzie od 2008 r. jako strateg wspiera klientów agencji w projektach badawczych i strategicznych. Ma na koncie nagrody we wszystkich najważniejszych konkursach branżowych, w tym SABRE Awards, Stevie, Złote Spinacze czy Employer Branding Excellence Awards.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__8.jpg

Dagmara

Pakulska

dagmarapakulska.pl
Marketer, szkoleniowiec i wykładowca z 10-letnim doświadczeniem w branży. Pomaga firmom i osobom prywatnym w wykorzystywaniu potencjału drzemiącego w mediach społecznościowych. Współpracowała m.in. z takimi markami, jak: Shell, Jeronimo Martins Polska, Raiffeisen, BIK czy TVN. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę, dzięki której dzieli się ze światem najświeższymi newsami dotyczącymi marketingu i social mediów.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__7.jpg

Edyta

Sander

MBE Group
Edyta Sander zdobywała doświadczenie, koordynując pracę biura karier na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz tworząc i wdrażając strategię University Relations dla State Street Banku. Na swoim koncie posiada doświadczenie agencyjne oraz setki zrealizowanych projektów strategicznych (m.in. strategie employer brandingowe, analizy, audyty) i komunikacyjnych (m.in. eventy, materiały reklamowe, kampanie content marketingowe). Obecnie w ramach MBE group odpowiada za całościowe funkcjonowanie i skuteczną realizację projektów strategicznych i komunikacyjnych zespołu MBE:branding. Edyta Sander jest również wykładowcą na studiach podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie oraz współorganizatorką EBMASTERS – employer branding community.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci_B__1.jpg

Daria

Siwka

Bardzo HR
Przewodniczka po świecie Employer Branding. Towarzyszy pracodawcom w definiowaniu strategii EB, odkrywaniu Employee Value Proposition w czasie badań marki oraz w projektowaniu doświadczeń dla kandydatów i pracowników. Wszystko o czym mówi – sprawdza w działaniu. Projekty i strategie EB to 80% jej pracy. Prowadzi też bloga bardzohr.pl/blog/, szkoli w czasie warsztatów otwartych i dedykowanych, a także wykłada na uczelniach wyższych.
Jest certyfikowaną trenerką biznesu, facylitatorką a także moderatorką metody Design Thinking. Im mniej ma czasu (firma i dwoje dzieci!), tym lepiej nim zarządza. Prawie 10 lat istnienia bardzoHR przyniosło jej ogrom różnorodnych doświadczeń we współpracy z takimi pracodawcami, jak: Dolby Poland, Deviniti, Anegis, Ten Square Games, Toyota, Qubus Hotel, Audiofon, Carlsberg, Eurocash, InterRisk. Wciąż się uczy, a zdanie "nie wiem, ale chętnie sprawdzę" pozwala jej z ciekawością odkrywać nowe EBowe szlaki. A to wszystko w duchu Human-Centered Design, czyli z myślą o użytkownikach i ich potrzebach.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci_B__2.jpg

Joanna

Tonkowicz

Partner Absolvent Consulting
Partner Zarządzający w Absolvent Consulting. Obecnie strategicznie doradza markom takim jak: Wedel, GSK, PwC lub Avon. Swoją wiedzę i doświadczenie w projektowaniu marki pracodawcy budowała zgodnie ze strategią biznesową, pracując od ponad 15 lat dla firm doradczych EY, Deloitte i banku Santander. Twórca najwyżej ocenianych kampanii EB na polskim rynku. Projekty strategiczne i PM dotyczące komunikacji wewnętrznej i projektowania doświadczeń pracowników przy okazji komunikacji korporacyjnej, transformacji kulturowej, rebrandingu lub fuzji firm, strategii dobrobytu, grywalizacji, klubów kobiecych, kultury integracyjnej i Agile. Facylitator, mówca i wolontariusz dla organizacji studenckich i K.I.D.S. Klub Innowatorów Szpitala Dziecięcego w obszarach związanych z budowaniem marki osobistej i biznesowej, skutecznej komunikacji, projektowaniem doświadczeń pracowników i kandydatów oraz różnic pokoleniowych


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__10.jpg

Urszula

Zając Pałdyna

HR na obcasach
Z wykształcenia prawnik, a z krwi i kości HR-owiec. Ekspertka z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń. Na co dzień właścicielka butikowej agencji doradztwa let’s HR oraz autorka bloga HR na obcasach. Szkoli, konsultuje i doradza klientom. Pisze doktorat, wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi warsztaty i prelekcje. Uwielbia ludzi, książki, nowe technologie i media społecznościowe.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__9.jpg

Barbara

Zych

CEO EB Institute
CEO Employer Branding Institute, od lat pracuje na styku biznesu i nauki, wdrażając strategie pozyskania i retencji dla firm z listy Fortune500. Autorka platformy do zarządzania marką pracodawcy w oparciu o dane z ponad 250 procesow pod nazwą EBnavi.com, redukującego koszty operacyjne działu HR nawet o 80%;
Przez lata z sukcesem powołała do życia projekty z obszaru nauki i biznesu, standaryzując rynek w obszarze HR takie jak takie konferencja HRcamp, portal HRstandard.pl, konkurs EBstars czy badanie Premium Employer Brand. Wykładowca akademicki, autorka książek z dziedziny HR, prelegent czołowych konferencji w obszarze analityki talentów, nowych technologii i przyszłości pracy. Więcej na www.barbarazych.com


Masz pytania? Napisz albo zadzwoń do nas!

biuro@hrminstitute.pl | 535 140 135 | 500 041 562