II edycja wyjątkowej konferencji w Polsce!

1-2 grudnia 2021 / 2 dni / 16 ekspertów EB
Skorzystaj z wiedzy topowych ekspertów EB i wznieś markę swojego pracodawcy na wyższy poziom!

konferencja online

1-2 grudnia 2021

Zarezerwuj czas w kalendarzu!
:hrs:min:sec
zapraszamy na święto employer brandingu!

EB Show 2021

EB Show 2021 to dwudniowa konferencja, na której spotkają się topowi eksperci EB, którzy podzielą się konkretną wiedzą w wybranym temacie z EB. Niemal każda organizacja w Polsce ma na agendzie jakiś temat związany z employer brandingiem – do zbadania, wdrożenia czy aktualizacji. Firmy szukają inspiracji, ale także konkretnej wiedzy i narzędzi do zastosowania od ręki.
Zaproszeni przez nas Eksperci dysponują taką wiedzą i nie zawahają się nią podzielić podczas EB Show! Jest to druga edycja konferencji. Warto dodać, że pierwsza edycja okazała się wielkim sukcesem! Mamy nadzieję, że druga będzie równie dobrze odebrana przez uczestników!
Zapraszamy na święto employer brandingu!
3-miesięczny dostęp do prezentacji

Wiedza i networking

Cała konferencja odbywa się online. Wystąpienia prelegentów będę nagrane wcześniej, a w trakcie konferencji będą odtwarzane. Natomiast w czasie rzeczywistym uczestnicy konferencji będą mogli porozmawiać w oba dni konferencji z ekspertami oraz brać udział w inspirujących sesjach networkingowych. Każdy uczestnik będzie mógł obejrzeć prezentacje po raz kolejny, w dogodnym dla siebie terminie przez kolejne 3 miesiące.
#EBShow #EBwPolsce #employerbranding

Korzyści dla każdego uczestnika

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?



Wiedza z najwyższej półki

Udział w unikalnej konferencji i dostęp do praktycznej eksperckiej wiedzy, do zastosowania w organizacjach od ręki.

3-miesięczny dostęp do materiałów

Obejrzyj wystąpienia jeszcze raz w dogodnym dla siebie terminie.

Indywidualne konsultacje

Konsultacje z wybranym ekspertem – rozwiej swoje wątpliwości i skonsultuj swój projekt.

Planer i książka "Employer branding bez tajemnic"

Dorzuć do koszyka planer lub książkę, a wyślemy Ci je gratis (do wyboru kurier lub Paczkomat)
Poznaj tematy EB Show 2021

Agenda konferencji 2021

Podczas konferencji omówimy 16 tematów ważnych w employer brandingu. Każdy uczestnik może zdobyć konkretną wiedzę z pomysłami, inspiracjami, poradami i narzędziami. Zapoznaj się z agendą i zobacz co przygotowaliśmy!
W oba dni konferencja trwa od 9.00 do 17.30.

1 grudnia 2021

Dzień 01.

Podczas pierwszego dnia przygotowaliśmy 8 wystąpień. Każde z nich trwa 45 minut, po których zapraszamy na 15 min rozmowy live z prelegentem i czas na uzupełnienie kawy czy herbaty :). 30 minutowa przerwa na lunch zaplanowana jest o 12.00 🙂



https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__9.jpg

9:00 |

Trendy EB na 2022, które musisz znać

Zapraszam Cię w podróż po tym jak robić EB w 2022 roku. Będzie nie tylko o digitalizacji, danych i efektywności, ale także o szukaniu człowieka, bliskości i zaufaniu. To będzie przełomowy rok dla employer brandingu, a jeśli dobrze się do niego przygotujesz, także przełomowy dla Twojego rozwoju. Zapraszam!

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__3-1.jpg

10:00 | Anna Macnar | HRM Institute

Kultura organizacyjna pracodawcy przyszłości

Wiadomo nie od dziś, że kultura organizacyjna może wpływać zarówno na zwiększenie zainteresowania kandydatów ofertami pracy firmy, jak i później na decyzję pracownika związaniu się z firma na lata. Kultura organizacyjna sprawia, że czujemy z pracodawcą więź, która przekłada się na zaangażowanie, motywację i efektywność pracowników. Zmiany na rynku pracy, pandemia, praca zdalna czy hybrydowa, spowodowały zachwianie dotychczasowych filarów, na których stały kultury organizacyjne wielu firm. Trzeba je wzmocnić, a czasem przemodelować. Jak będzie wyglądała kultura organizacyjna pracodawcy przyszłości, która będzie magnesem dla kandydatów i pracowników? Między innymi o tym opowiem podczas mojego wystąpienia.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__7-1.jpg

11:00 | Edyta Sander | MBE Group

Strategia employer branding od A do Z

Czym jest strategia employer branding i z jakich elementów powinna się składać? Na co zwrócić uwagę i jakich błędów unikać przy jej projektowaniu? Czy potrzebujesz strategii, a może jedynie kampanii wizerunkowej? Kiedy kończy się projekt stworzenia strategii employer branding, a zaczyna wdrożenie? Dlaczego dobra strategia employer branding wymaga czasu?
Na te pytania odpowiem w swojej prezentacji. Bazując na swoim doświadczeniu opowiem o każdym elemencie tworzenia strategii i wyzwaniach, które mogą się pojawić.


12:30

Candidate experience i jego znaczenie



https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/Maja-Gojtowska_1-kopia-2.jpg

13:30 | Maja Gojtowska | gojtowska.com

Onboarding, czyli sztuka angażowania nowo zatrudnionych pracowników. Zrób to inaczej niż wszyscy!

Nowego prezydenta czy premiera mamy w zwyczaju oceniać po pierwszych 100 dniach pracy. Dajemy mu czas na wdrożenie i odnalezienie się w nowej rzeczywistości. To bardzo ważne – proces wejścia w nieznane dotąd środowisko dla wielu jest trudny, wiąże się z wieloma, nie zawsze łatwymi emocjami. Dlaczego w ten sam sposób nie patrzymy zatem na wdrażanie pracowników do organizacji? Właśnie o tym będziemy rozmawiać podczas konferencji EB Show. Wspólnie określimy kluczowe etapy procesu rekrutacji, najczęściej popełniane w nim błędy i dobre praktyki.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/Agnieszka-Maj-Pelczar-foto-kopia.jpg

14:30 | Agnieszka Maj-Pelczar | Indeed

Marketing rekrutacyjny i dbanie o reputację firmy

O tym jak ważne jest dbanie o reputację Pracodawcy, przekonali się już nie tylko duzi, globalni gracze, ale także sektor SMB, czy publiczny.
Glassdoor & Indeed dysponuje łącznie ponad 400 mln opinii o Pracodawcach z całego świata, informacjami na ich temat oraz posiada ok. 750 mln danych dotyczących stawek wynagrodzeń. Statystyki dostępne na obydwu platformach pokazują, że kandydaci sprawdzają opinie o przyszłych Pracodawcach na każdym etapie procesu rekrutacji, począwszy od momentu znalezienia oferty pracy w sieci, w trakcie prowadzenia rozmów z Pracodawcą, jak i na samym końcu – po zaakceptowaniu oferty pracy. Posiadając dane – można wyciągnąć wnioski! To, w jaki sposób wykorzystać narzędzia marketingowe, by efektywnie zadbać o reputację Pracodawcy, będzie omawiane podczas grudniowego EB Show. Już się nie mogę doczekać 🙂

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/DS_bardzoHR-kopia.jpeg

15:30 | Daria Siwka | bardzoHR

Pozycjonowanie marki pracodawcy. Jak znaleźć i utrzymać miejsce w sercach i głowach Twojej grupy docelowej?

Czy masz pewność, że Twoja grupa docelowa potrafi odróżnić ‘obietnicę Twojej marki’ od wielu innych, które ma wokół siebie? Czy wiesz jakimi argumentami (emocjonalnymi i funkcjonalnymi) uwiarygodnić swój przekaz w ‘punktach styku’? Czy czujesz, że Employee Value Proposition rzeczywiście wypływa z DNA marki pracodawcy i jest prawdziwe w każdym swym aspekcie?

Na te pytania odpowiem w swojej prezentacji. Bazując na inspirujących przykładach odwołam się do założeń, które w projektowanych przeze mnie strategiach EB zajmują zawsze najważniejsze miejsce: Obietnica marki – Employee Value Proposition – Pozycjonowanie – Reason to believe. Aby je zobrazować opowiem o m.in.: storytellingu w komunikacji EB, ‘Tone of Voice’ marki pracodawcy, badań Net Promoter Score, Employee Advocacy, czy tzw. testimonialach Klientów marki.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/Monika-Kantowicz-Gdańska-1-kopia.jpg

16:30 | Monika Kantowicz-Gdańska | MKG Consulting

Marka pracodawcy w rękach liderów – jak wzmacniać wizerunek od wewnątrz przez rozwój autentycznego przywództwa

Co dziś jest większym wyzwaniem dla EB – przyciąganie czy zatrzymywanie? Jaki wpływ na wizerunek pracodawcy i na wskaźniki rotacji mają menedżerowie? Te i inne pytania stanowią grunt do dyskusji na temat tego, na ile marka pracodawcy jest w rękach Waszych liderów. Nie mam wątpliwości, co do tego, że to menedżerowie w dużym stopniu kształtują doświadczenia kandydatów i pracowników.

W swoim wystąpieniu opowiem Wam o tym, jak budując kompetencje Waszych liderów możecie pozytywnie wpływać na Employee Experience i wzmacniać wizerunek pracodawcy. Dowiecie się czym jest Autentyczne Przywództwo oraz jak może wpływać na wizerunek pracodawcy i skłonność pracowników do pozostawania w firmie. Będzie konkretnie – w oparciu o wiarygodne liczby i konkretne przykłady działań podejmowanych przez organizacje.

2 grudnia 2021

Dzień 02.

Podczas drugiego dnia także przygotowaliśmy 8 wystąpień. Każde z nich trwa 45 minut, po których zapraszamy na 15 min rozmowy live z prelegentem i czas na uzupełnienie kawy czy herbaty :). 30 minutowa przerwa na lunch zaplanowana jest o 12.00 🙂



https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__1-1.jpg

9:00 | Paulina Mazur | paulinamazur.com

Marketing rekrutacyjny, który nie wyklucza.

Jak pracodawcy zapraszają kandydatów różniących się PESELEM do prowadzonych rekrutacji?
Różnorodność pokoleniowa jest faktem, inkluzywność też być musi. Również w komunikacji z kandydatami. Co oznacza inkluzywność w employer brandingu? Jak o niej pamiętać? Jak pamiętać o tym, że kandydaci są różni, również różni wiekiem? Czym zastąpić „młode dynamiczne zespoły”? Jak tworzyć atrakcyjne komunikaty dla Boomersów, jak przyciągać Zetki?

Z mojego wystąpienia dowiesz się jak prowadzić i o czym robić marketing rekrutacyjny, aby nie wykluczać. Aby nie tracić okazji i możliwości pozyskania wartościowych pracowników w różnym wieku. Aby nie utracić szans wynikających ze zmian demograficznych na rynku pracy.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/AC-x-EB-Show-2021.jpg

10:00 | Joanna Tonkowicz i Jakub Bryczek | Absolvent Consulting

Komunikacja wewnętrzna EB – jak to zrobić najlepiej?

Nie wystarczy robić, trzeba udowodnić, że się to zrobiło!
Nie wystarczy zakomunikować, że się coś zrobiło – trzeba włączyć ludzi w dyskusję, JAK zrobić to dobrze.
Nie wystarczy wysłać maila, by skutecznie się komunikować.
O tym jest komunikacja wewnętrzna.

Dobrze zaprojektowana komunikacja – w treści i narzędziach – jest trigerem kulturowym, kluczem do zaangażowania ludzi w miejsce pracy i sposobem na generowanie wartości dla ludzi związanych z marką – pracownika, ale także klienta, lokalnej społeczności, interesariuszy.

Jak to robić dobrze? Zapraszamy na nasz wykład!

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__4-1-e1633614072976.jpg

11:00 | Łukasz Jarota | Agencja Grow

Employee experience czyli sztuka angażowania pracowników na lata

Słynne jest już stwierdzenie Richarda Bransona, że to pracownicy są najważniejsi i jeśli zadbamy o nich, to oni zadbają w odpowiedni sposób o klientów naszej firmy. Niby bardzo prosta i prawdziwa zależność, ale niestety bardzo często trudna do wcielenia w życie i w wielu firmach niedoceniana.

Ale budowanie pozytywnych doświadczeń pracowników czyli employee experience to nie jest wyzwanie i zadanie tylko dla HR. To poważny cel i sposób na sukces firmy w każdych warunkach, jakie funduje nam rzeczywistość rynkowa i ekonomiczna (szczególnie dzisiaj). Warto przygotować organizację na trudne i nieprzewidywalne okoliczności, bo ta nieprzewidywalność będzie już wpisana jako stały element naszej rzeczywistości. Zapraszam Cię do mojej podróży po świecie EX.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__8-1.jpg

12:30 | Dagmara Pakulska | dagmarapakulska.pl

Employee advocacy w mediach społecznościowych od A do Z

Wdrożenie programu employee advocacy w social mediach brzmi, jak plan doskonały? Muszę Cię zmartwić… to nie będzie takie proste. Po drodze spotkasz kilka wyzwań, z którymi trzeba będzie się zmierzyć.

Na szczęście masz mnie, a ja podpowiem Ci jak to zrobić, wyposażając Cię w wiedzę o technikach i narzędziach ułatwiających proces budowania zespołu ambasadorów marki w Twojej organizacji.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__10-1.jpg

13:30 | Ula Zając-Pałdyna | HR na obcasach

Komunikacja zewnętrzna EB – plan dotarcia do wszystkich grup interesariuszy

Nie od dziś wiadomo, że employer branding jest małżeństwem HR-u i marketingu. Do tego związku dorzuciłabym jeszcze romans z bezpośrednimi przełożonymi oraz pracownikami. Poligamiczna relacja w komunikacji zewnętrznej marki pracodawcy, to jest to, o co powinniśmy zabiegać! W swoim wystąpieniu skupię się na tym, kto, w jaki sposób oraz przy pomocy jakich narzędzi powinien zajmować się komunikacją na zewnątrz organizacji, aby wspierać markę pracodawcy. W ramach prezentacji zwrócę także uwagę na poszczególne grupy interesariuszy, do których warto kierować swoje komunikaty. Do zobaczenia i usłyszenia na EB SHOW!

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__5-1.jpg

14:30 | Adrian Martinez | HR Embassy

Mierzalność działań rekrutacyjnych i EB. Od błędów atrybucji do prawdziwej skuteczności.

Uczmy się kochać dane, tak szybko odchodzą. A może uczmy się zbierać i rozumieć dane, bo na pierwszy rzut oka mogą być zwodnicze 🙂
Rekrutacja i Employer Branding są policzalne i na bazie danych powinny być wykonywane, to jest fakt. Google Analytics powinien być obowiązkowym narzędziem każdego specjalisty employer branding i rekrutera, to jest moje marzenie. Ta prezentacja ma za zadanie przybliżyć nas do tego marzenia. Pokaże Ci, bardzo praktycznie, jak łączyć employer branding z rekrutacją za pomocą danych. Jak wyciągać wnioski i zmieniać, to co robimy na co dzień. Jak optymalizować. Tak, będą tabelki! Sexy tabelki.

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/T_Graszewicz_foto-kopia-1.png

15:30 | Tomasz Graszewicz | Job’n’joy

Kreatywność w służbie employer brandingu

W tym roku pójdziemy o krok dalej w opowieściach na temat kreatywności w realizacjach employer brandingowych i opowiemy o kulisach powstawania niektórych z naszych tegorocznych realizacji. Będą smaczki, ciekawostki, realizacje, które jeszcze nie są znane, ale przede wszystkim będzie dużo kreatywności i… jedna spora niespodzianka, jeśli chodzi o… tego też nie mogę powiedzieć. 😉

Zapraszam do obejrzenia mojego wystąpienia!

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/AMikulska-kopia-2.jpg

16:30 | Anna Mikulska | MJCC

Content is a king, także w EB.

Wykorzystanie marketingu treści może być potężnym orężem w walce o kandydatów. Sztuką jest jednak zbudować skuteczną strategię działań contentmarketingowych, regularnie tworzyć angażujące treści i działać tak, aby działania były mierzalne i przynosiły realne efekty. Przyjrzyjmy się kluczowym czynnikom sukcesu i przykładom najlepszych działań w obszarze marketingu treści.

Partner Strategiczny

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/12/Indeed-Logo-for-all-purposes-kopia-2.png

Patroni medialni

https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/silanauki_logo-320x84.png

Konferencja EB Show 2021

Rejestracja

Zapraszamy do udziału w konferencji! Wybierz wariant najlepszy dla siebie!


Udział w konferencji dla 1 osoby

PLN550

cena netto
  • Udział w Konferencji (1 osoba, online)
  • Wirtualne materiały konferencyjne
  • Dostęp do wszystkich materiałów 3 miesiące
  • Live czat z prelegentami
  • cena promocyjna do 14.11.2021
Biorę udział!

Udział w konferencji dla 3 osób

PLN1500

cena netto
  • Udział w Konferencji (3 osoby, online)
  • Wirtualne materiały konferencyjne
  • Dostęp do wszystkich materiałów 3 miesiące
  • Live czat z prelegentami
  • Cena promocyjna do 14.11.2021
Biorę udział!

Udział w konferencji dla firmy

PLN2750

cena netto
  • Udział w Konferencji online (max 30 osób, online)
  • Wirtualne materiały konferencyjne
  • Dostęp do wszystkich materiałów 3 miesiące
  • Live czat z prelegentami
  • Cena promocyjna do 14.11.2021
Biorę udział!
poznaj ekspertów EB

Prelegenci

16 tematów zostanie przedstawionych przez 16 topowych ekspertów EB z kilkunastu agencji. Poznaj ich!
https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/AC-x-EB-Show-2021-Jakub-Bryczek-kopia.jpg

Jakub

Bryczek

Absolvent Consulting
Współautor kompleksowych pomysłów na kampanie employerbrandingowe dla największych pracodawców w Polsce. Opiekun marki Absolvent Consulting, gdzie EB = Emocje + Biznes. Doświadczenie w tworzeniu kreacji wizerunkowo-rekrutacyjnych, bieżąca współpraca z Art Directorem i studiem graficznym Absolvent Consulting. Designer contentu marketingowego 360 stopni: claimy i slogany, kampanie social media, scenariusze filmów. Od 10 lat w branży marketingowej; wcześniej redaktor kreatywny Radia ESKA, wydawca NOIZZ.pl w Grupie Onet-Ras Polska -> praca przy launchingu, a potem rebrandingu pierwszego w Polsce serwisu dla pokolenia C.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/Maja-Gojtowska_1-kopia-2.jpg

Maja

Gojtowska

gojtowska.com
wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 12 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR ¬– posiada certyfikat ICAgile Certified Professional – Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowie doświadczeń kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga Gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?".


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/T_Graszewicz_foto-kopia-1.png

Tomasz

Graszewicz

Creative and strategy director Job’n’Joy
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 2001 roku jest związany zawodowo z branżą marketingową. Od 2009 roku jest właścicielem agencji kreatywnej Up, która stworzyła m.in. kilkadziesiąt kampanii employer brandingowych w Polsce. W 2018 roku założył wyspecjalizowaną agencję employer brandingową Job’n’Joy. Ma wieloletnią praktykę w stosowaniu technik rozwoju kreatywności, którymi pasjonuje się również naukowo. Wykłada na studiach podyplomowych (obecnie na warszawskim Uniwersytecie SWPS). Opracował unikalną mapę kanałów komunikacji: agencjaup.pl/mapa. Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich i inne.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__4-1-e1633614072976.jpg

Łukasz

Jarota

CEO Agencja Grow
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/Monika-Kantowicz-Gdańska-1-kopia.jpg

Monika

Kantowicz-Gdańska

MKG Consulting
Ekspertka w dziedzinie employer brandingu i komunikacji wewnętrznej – konsultantka, certyfikowana trenerka, audytorka. Jest jedną z pionierek EB w Polsce. Projektowała i wdrażała jedną z pierwszych polskich strategii wizerunkowych pracodawcy (dla Mars Polska, w latach 2005-2006). Realizuje projekty doradcze i rozwojowe (m.in. badanie wizerunku pracodawcy i strategiczne doradztwo EB). Jako niezależna konsultantka i trenerka pracuje od 2006 roku. Z jej ekspertyzy skorzystało wiele organizacji biznesowych, publicznych i z sektora NGO. W zakresie planowania i realizacji strategii EB m.in. Toyota Motor Manufacturing Poland, Alfa Laval oraz RSSC TÜV Reihnland Polska.
Oprócz wspierania organizacji w obszarze employer brandingu zajmuje się szeroko rozumianym strategicznym HR – na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__3-1.jpg

Anna

Macnar

CEO HRM Institute
CEO w HRM Institute; z doświadczenia marketingowiec i strateg, doświadczona ekspertka i wizjonerka w obszarze employer brandingu, kultury organizacyjnej, employee advocacy i marketingu HR. Wierzy, że marka pracodawcy jest ściśle powiązana z marką całej organizacji i z markami produktowymi. Współpracuje z liderami organizacji w zakresie strategicznego zarządzania markami. Konsultantka, trenerka i wykładowca m.in. na AGH i SGH. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR, storytellingu w eb, zarządzania między pokoleniami. Autorka ważnych ogólnopolskich badań, w tym: Employer branding w Polsce, Siła doceniania, Wymarzony pracodawca dla profesjonalisty, Sens w pracy czy Krajobraz radości w pracy. Organizatorka konferencji, w tym EB Summit, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Pomysłodawca i przewodnicząca jury prestiżowego konkursu Employer Branding Excellance Awards.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/Agnieszka-Maj-Pelczar-foto-kopia.jpg

Agnieszka

Maj-Pelczar

Senior Account Executive Indeed & Glassdoor
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie we wdrożeniach usług online oraz w budowaniu relacji z klientami m.in. z branży IT, e-commerce oraz HR. W Indeed od ponad 3 lat wspiera firmy w tworzeniu efektywnych kampanii rekrutacyjnych oraz w budowaniu wizerunku Marki Pracodawcy. Absolwentka studiów zarządzania finansami oraz coachingu na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__5-1.jpg

Adrian

Martinez

CEO HREmbassy
Specjalizacja: Employer Branding & Marketing rekrutacyjny ADRIAN MARTINEZ Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn oraz strategii obecności marki online. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji. Wśród klientów, z którymi współpracuje znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Cushman & Wakefield, eSky.pl, Badura, Kitchen Aid, Biuro Karier SWPS, infoShare, e-point czy j-labs. Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love Marketing, HR Summit, Recruitment Days, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu. Miłośnik tworzenia i rozbudowywania zaangażowanych społeczności online. Założyciel najaktywniejszej grupy HR na Facebooku – I love HR.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__1-1.jpg

Paulina

Mazur

paulinamazur.com
konsultantka HR, propagatorka odpowiedzialnego employer brandingu, rozwiązujewyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem pracowników różnych pokoleń. Specjalizuje się w motywacjach millenialsów oraz komunikacji liderów na LinkedIn.
Do 2018 roku pracowała w wiodącej firmie doradztwa personalnego BIGRAM, pełniła rolę członka zarządu. Rozwinęła w Polsce dwa międzynarodowe programy, łącząc młode talenty z pracodawcami (konkurs GMC Poland oraz program Enactus). Współpracowała z ponad 150 pracodawcami. Obecnie pracuje pod własną marką jako konsultant, doradca, trener, mówca i moderator (również w języku angielskim). Dzieli się wiedzą występując na konferencjach m.in. I love Marketing, Linkedin Local, Sales Angels oraz na blogu: www.paulinamazur.com. Jest również autorem i opiekunem studiów podyplomowych „Employer Branding Experience” w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/AMikulska-kopia-2.jpg

Anna

Mikulska

Partner MJCC
Partner i współzarządzająca w agencji MJCC. Ma ponad 18-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań employer branding, także po stronie korporacyjnej. Jako strateg wspiera klientów agencji w projektach badawczych, opracowaniu architektury marki pracodawcy, a także budowaniu kultur organizacyjnych i prowadzeniu kampanii EB. Ma na koncie nagrody we wszystkich najważniejszych konkursach branżowych, w tym złote Effie, SABRE Awards, Stevie for Good Employers i Złote Spinacze.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__8-1.jpg

Dagmara

Pakulska

dagmarapakulska.pl
Marketer, szkoleniowiec i wykładowca z 10-letnim doświadczeniem w branży. Pomaga firmom i osobom prywatnym w wykorzystywaniu potencjału drzemiącego w mediach społecznościowych. Współpracowała m.in. z takimi markami, jak: Shell, Jeronimo Martins Polska, Raiffeisen, BIK czy TVN. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę, dzięki której dzieli się ze światem najświeższymi newsami dotyczącymi marketingu i social mediów.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__7-1.jpg

Edyta

Sander

MBE Group
Edyta Sander zdobywała doświadczenie, koordynując pracę biura karier na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz tworząc i wdrażając strategię University Relations dla State Street Banku. Na swoim koncie posiada doświadczenie agencyjne oraz setki zrealizowanych projektów strategicznych (m.in. strategie employer brandingowe, analizy, audyty) i komunikacyjnych (m.in. eventy, materiały reklamowe, kampanie content marketingowe). Obecnie w ramach MBE group odpowiada za całościowe funkcjonowanie i skuteczną realizację projektów strategicznych i komunikacyjnych zespołu MBE:branding. Edyta Sander jest również wykładowcą na studiach podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie oraz współorganizatorką EBMASTERS – employer branding community.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/DS_bardzoHR-kopia.jpeg

Daria

Siwka

bardzoHR
Przewodniczka po świecie Employer Branding. Towarzyszy pracodawcom w definiowaniu strategii EB, odkrywaniu Employee Value Proposition w czasie pogłębionych badań marki oraz w projektowaniu doświadczeń dla kandydatów i pracowników. Wszystko o czym mówi – sprawdza w działaniu. Projekty i strategie EB to 80% jej pracy. Prowadzi też bardzo praktycznego bloga bardzohr.pl/blog/, na łamach którego dzieli się narzędziami, ćwiczeniami i metodami. Szkoli też w czasie warsztatów otwartych i dedykowanych, a także wykłada na uczelniach wyższych.
Jest certyfikowaną trenerką biznesu, facylitatorką oraz moderatorką metody Design Thinking.10 lat istnienia bardzoHR przyniosło jej ogrom różnorodnych doświadczeń we współpracy z takimi pracodawcami, jak: Grupa Allegro, Dolby Poland, Ten Square Games, GetResponse, Toyota, Qubus Hotel, Audiofon, Carlsberg, Eurocash, Unilever oraz wielu innych. Wciąż się uczy, a zdanie "nie wiem, ale chętnie sprawdzę" pozwala jej z ciekawością odkrywać nowe EBowe szlaki.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2021/10/Asia_Tonkowicz-kopia-1.jpg

Joanna

Tonkowicz

Partner Absolvent Consulting
Partner Zarządzający w Absolvent Consulting. Obecnie strategicznie doradza markom takim jak: Wedel, GSK, PwC lub Avon. Swoją wiedzę i doświadczenie w projektowaniu marki pracodawcy budowała zgodnie ze strategią biznesową, pracując od ponad 15 lat dla firm doradczych EY, Deloitte i banku Santander. Twórca najwyżej ocenianych kampanii EB na polskim rynku. Projekty strategiczne i PM dotyczące komunikacji wewnętrznej i projektowania doświadczeń pracowników przy okazji komunikacji korporacyjnej, transformacji kulturowej, rebrandingu lub fuzji firm, strategii dobrobytu, grywalizacji, klubów kobiecych, kultury integracyjnej i Agile. Facylitator, mówca i wolontariusz dla organizacji studenckich i K.I.D.S. Klub Innowatorów Szpitala Dziecięcego w obszarach związanych z budowaniem marki osobistej i biznesowej, skutecznej komunikacji, projektowaniem doświadczeń pracowników i kandydatów oraz różnic pokoleniowych


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__10-1.jpg

Urszula

Zając Pałdyna

HR na obcasach
Z wykształcenia prawnik, a z krwi i kości HR-owiec. Ekspertka z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń. Na co dzień właścicielka butikowej agencji doradztwa let’s HR oraz autorka bloga HR na obcasach. Szkoli, konsultuje i doradza klientom. Pisze doktorat, wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi warsztaty i prelekcje. Uwielbia ludzi, książki, nowe technologie i media społecznościowe.


https://ebshow.pl/wp-content/uploads/2020/10/EBShow_2020_Prelegenci__9-1.jpg

Barbara

Zych

CEO EB Institute
CEO Employer Branding Institute, od lat pracuje na styku biznesu i nauki, wdrażając strategie pozyskania i retencji dla firm z listy Fortune500. Autorka platformy do zarządzania marką pracodawcy w oparciu o dane z ponad 250 procesow pod nazwą EBnavi.com, redukującego koszty operacyjne działu HR nawet o 80%;
Przez lata z sukcesem powołała do życia projekty z obszaru nauki i biznesu, standaryzując rynek w obszarze HR takie jak takie konferencja HRcamp, portal HRstandard.pl, konkurs EBstars czy badanie Premium Employer Brand. Wykładowca akademicki, autorka książek z dziedziny HR, prelegent czołowych konferencji w obszarze analityki talentów, nowych technologii i przyszłości pracy. Więcej na www.barbarazych.com


Masz pytania? Napisz albo zadzwoń do nas!

biuro@hrminstitute.pl | 535 140 135 | 500 041 562

Pobieram Agendę w formacie PDF