8-9 grudnia 2020 / 2 dni / 16 ekspertów EB
Skorzystaj z wiedzy topowych ekspertów EB i wznieś markę swojego pracodawcy na wyższy poziom!
konferencja online
8-9 grudnia 2020
Zarezerwuj czas w kalendarzu!
:hrs:min:sec
zapraszamy na święto employer brandingu!
EB Show 2020
EB Show 2020 to dwudniowa konferencja, na której spotkają się topowi eksperci EB, którzy podzielą się konkretną wiedzą w wybranym temacie z EB. Niemal każda organizacja w Polsce ma jakiś temat na agendzie związany z employer brandingiem do zbadania, wdrożenia czy aktualizacji. Firmy szukają inspiracji ale także konkretnej wiedzy i narzędzi do zastosowania w firmach od ręki.
Eksperci EB dysponują taką wiedzą i nie zawahają się nią podzielić podczas EB Show! Jest to pierwsza, i miejmy nadzieję nie ostatnia, tego typu konferencja w Polsce!
3-miesięczny dostęp do prezentacji
Wiedza i networking
Wystąpienia prelegentów będę nagrane wcześniej, a w trakcie konferencji będą odtwarzane. Natomiast w czasie rzeczywistym uczestnicy konferencji będą mogli porozmawiać w oba dni konferencji z ekspertami oraz brać udział w inspirujących sesjach networkingowych. Każdy uczestnik będzie mógł obejrzeć prezentacje po raz kolejny, w dogodnym dla siebie terminie przez kolejne 3 miesiące.
#EBShow #EBwPolsce #employerbranding
Korzyści dla każdego uczestnika
Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?
Wiedza z najwyższej półki
Udział w unikalnej konferencji i dostęp do praktycznej eksperckiej wiedzy, do zastosowania w organizacjach od ręki.
3-miesięczny dostęp do materiałów
3-miesięczny dostęp do nagrań z konferencji – obejrzyj wystąpienia jeszcze raz w dogodnym terminie.
Indywidualne konsultacje
Konsultacje z wybranym ekspertem – rozwiej swoje wątpliwości i skonsultuj swój projekt.
Prezenty i zniżki
Zniżki i rabaty do wybranych produktów i usług oferowanych przez ekspertów EB.
16 tematów ważnych w employer brandingu
Agenda
Podczas konferencji omówimy 16 tematów ważnych w employer brandingu. Każdy uczestnik może zdobyć konkretną wiedzę z pomysłami, inspiracjami, poradami i narzędziami. Zapoznaj się z agendą i zobacz co przygotowaliśmy!
8 grudnia 2020
Dzień 01.
Podczas pierwszego dnia przygotowaliśmy 8 wystąpień. Każde z nich trwa 45 minut, po których zapraszamy na 15 min rozmowy live z prelegentem i czas na uzupełnienie kawy czy herbaty :). 30 minutowa przerwa na lunch zaplanowana jest o 12.00 🙂
9:00 | Maja Gojtowska | gojtowska.com
21 trendów, o których każdy EB-owiec powinien pamiętać w 2021 roku
Rok 2020 okazał się całkowicie nowym rozdaniem dla praktycznie każdej branży. Nie inaczej jest w branży EB. Dlatego wspólnie przejdźmy przez 21 trendów, które na pewno kształtować będą zachowania kadydatów, pracowników, managementu, klientów w najbliższych latach i o których pracodawcy po prostu muszą pamiętać budując swoje firmy na nowo.
10:00 | Anna Macnar | HRM Institute
EB vs C-suite: co zarząd chce wiedzieć o EB i co EB powinno wiedzieć o biznesie?
Im większa synergia employer brandingu z celami biznesowymi organizacji tym lepiej, dlatego współpraca z zarządem w tej kwestii jest nie do przecenienia. Podczas prezentacji dowiecie się między innymi, dlaczego zarząd powinien zaangażować się w EB firmy, co zarząd chce wiedzieć o EB i co EB powinno wiedzieć o biznesie. Jak rozmawiać z zarządem o EB? Jakich danych (liczbowych i nie tylko) zarząd potrzebuje? Jak EB wpływa na kulturę organizacyjną?
11:00 | Łukasz Jarota | Agencja Grow
Przejmij kontrolę nad strategią EB w swojej firmie…właśnie teraz
Czy w związku z niepewną sytuacją spowodowaną pandemią koronawirusa czujesz się trochę zagubiony, zastanawiając się, jak zarządzać wizerunkiem swojej marki jako pracodawcy w tym trudnym czasie? Odpowiedzią na twoje rozterki jest STRATEGIA – logiczna, procesowo uporządkowana, oparta na EVP marki. O tym, jak ją zaplanować dowiesz się w trakcie mojego wystąpienia.
12:30 | Zyta Machnicka | Lightness
Think Culture. Jak wyróżnić pracodawcę w trójkątnym świecie?
Covid dał w tym roku wszystkim popalić, ale nie zmienił jednego: nadal na rynku wygrywają firmy, które dbają o swoich ludzi i potrafią o tym opowiedzieć. Tylko jak wyróżnić markę pracodawcy, gdy w niemal każdej organizacji jej siłą jest atmosfera i zespół? Czy naprawdę potrzebujesz mitycznego EVP, czy może jednak musisz kopać jeszcze głębiej? A jeśli tak, to gdzie szukać atrybutów, które przekujesz w wartościową opowieść dla swoich ludzi? Zapraszam na spotkanie!
13:30 | Edyta Sander | MBE Group
Podróż talentu – czego potrzebuje nasz talent i kiedy kończy się jego podróż.
Jaką drogę przebywa talent w czasie swojego kontaktu z pracodawcą? Czy znamy oczekiwania naszego talentu (i czy je spełniamy)? Jak określić drogę i jak zadbać o odpowiednie „experience”? Zapraszam na moją prezentację gdzie razem przeanalizujemy potrzeby naszych kandydatów, pracowników i byłych współpracowników.
14:30 | Urszula Zając Pałdyna | HR na obcasach
Employee Experience – nie tylko kandydat w centrum uwagi.
Czego dowiesz się podczas wystąpienia?
• Etapy i interesariusze działań EX – onboarding, reboarding, offboarding.
• Jak zrobić pierwszy krok do budowania doświadczeń pracowników.
• EX za złotówkę, czyli jak niewielkim nakładem czasu i pieniędzy zadbać o pracowników.
• Transparentność – klucz do EX.
15:30 | Paulina Mazur | paulinamazur.com
#Bossbranding – Jak employer branding korzysta, gdy angażują się liderzy?
Już 40% Millenialsów sprawdza swoich potencjalnych przełożonych w Internecie.
84% kandydatów o procesie rekrutacyjnym chce rozmawiać z przyszłymi szefami. Pasywni kandydaci nie przeglądają ofert pracy i nie zaglądają na Twoją zakładkę kariera, ale obserwują liderów w mediach społecznościowych. To oni, szefowie, szefowe, menedżerowie mają wielką moc przyciągania (lub nie) do organizacji. Kilkadziesiąt przykładów, przepisów i popisów liderów na LinkedIn.
16:30 | Katarzyna Jędrek-Giza | 24/7 Communication
Komunikacja employer brandingowa wewnątrz organizacji. Praca hybrydowa w akcji.
Komunikacja wewnętrzna bywała niedocenianym elementem employer brandingu. Jednak w czasie pandemii dla wielu firm stała się priorytetem. Nic dziwnego, bo skuteczne i prowadzone w sposób odpowiedzialny działania skierowane do wnętrza organizacji pomagają usprawnić przepływ informacji i zarządzać emocjami. Dlaczego warto pamiętać o komunikacji wewnętrznej? Jak wykorzystać ją, aby budować wizerunek pracodawcy nawet w sytuacjach zagrożenia i zmian, takich jak przejście na pracę hybrydową? Serdecznie zapraszam.
9 grudnia 2020
Dzień 02.
Podczas drugiego dnia także przygotowaliśmy 8 wystąpień. Każde z nich trwa 45 minut, po których zapraszamy na 15 min rozmowy live z prelegentem i czas na uzupełnienie kawy czy herbaty :). 30 minutowa przerwa na lunch zaplanowana jest o 12.00 🙂
9:00 | Joanna Tonkowicz | Absolvent Consulting
HR | EB Cashback – jak policzyć zwrot z inwestycji w działania HR i EB, żeby Twój CFO to kupił?
Czy procesy HR da się przełożyć na liczby tak, aby w ciągu 1 spotkania dynamicznie zoptymalizować ROI z Pracownika? Jak pokazać CFO i Zarządowi wartość biznesową z wdrożenia Twojej strategii employer brandingowej? Jak zmniejszać koszty i jednocześnie podnosić wydajność procesów HR i EB? Kryzys gospodarczy to idealny moment, żeby wdrożyć do działań HR i EB kulturę mierzenia: #efektywności i #skuteczności. Pogdajmy o EB językiem liczb!
10:00 | Daria Siwka | Bardzo HR
Human-Centered Design w projektowaniu doświadczeń HR&EB
A gdybyśmy tak wszystko zrobili… odwrotnie? Gdybyśmy odłożyli na bok wszystkie nasze przekonania o grupach docelowych i pozwolili sobie „nie wiedzieć”, niczego z góry nie zakładać, niczego nie określać?Zapraszam do świata Human-Centered Design, gdzie to użytkownik (a nie projektant) stanowi punkt wyjścia do poszukiwanych rozwiązań. Pokażę Wam narzędzia Service Design oraz Design Thinking, które z powodzeniem możecie wykorzystać w badaniach potrzeb Waszych kandydatów i pracowników.
11:00 | Barbara Zych | EB Institute
Czy da się zmierzyć EB? O roli analityki w budowaniu silnej marki pracodawcy.
Jak zmierzyć całościowo markę pracodawcy i wykazać efektywność naszych działań? Jak strategicznie zarządzać procesami, aby w sposób zrównoważony wspierać biznes? Gdzie jest obsadzona marka pracodawcy i jak zmierzyć jej efektywność. Które wskaźniki są kluczowe na jakim etapie kontaktu z marką? Na te pytania postaram się odpowiedzieć podczas prezentacji dedykowanej analityce w EB.
12:30 | Anna Mikulska | MJCC
5 błędów, przez które twoja strategia EB nie działa (i co możesz z tym zrobić)?
Zbierasz zespół, angażujesz ludzi, pracujecie nad strategią employer branding, wdrażacie ją, a ona… nie działa tak, jak powinna? Być może wpadliście w jedną z pułapek, które zatrzymują EB-owców na drodze do ciekawych i – co najważniejsze – efektywnym działań EB. W czasie naszego spotkania rozprawimy się z najczęstszymi błędami w projektowaniu i implementacji strategii oraz przyjrzymy skutecznym sposobom na osiągnięcie świetnych wyników w kampaniach EB.
13:30 | Tomasz Graszewicz | Job’n’Joy
Jak tworzyć najlepsze kampanie eb? 9 realizacji, które zainspirują Cię kreatywnie
Widzisz ciekawe, niezwykle kreatywne realizacje i zastanawiasz się: jak oni na to wpadli?! Czy istnieje jakiś wzór? Z pewnością jest kilka elementów, na które zawsze warto zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii. I to właśnie o nich opowiem, a przy okazji pokażę Wam 9 nietuzinkowych kejsów, które zainspirują Was kreatywnie. Do tego dorzucam kilka zakulisowych smaczków, a na deser projekt, który jeszcze nigdy nie był prezentowany!
14:30 | Adrian Martinez | HREmbassy
Digital Candidate Journey okiem marketera. Jak budować strategię eb w mediach społecznościowych?
Zabiorę Cię w dosłowną podróż kandydata online. Popatrzymy razem na to jakie są etapy podróży kandydata, na jego mikromomenty i to gdzie my jako marka się z nim kontaktujemy i nawiązujemy relacje. Na przykładach dowiesz się jaką komunikację oraz w jaki sposób możesz prowadzić. Od pomysłów na posty i treści po formaty postów i reklam warte wykorzystania. To wszystko z perspektywy naszego kandydata i pracownika.
15:30 | Dagmara Pakulska | dagmarapakulska.pl
Jak budować markę pracodawcy to tylko na LinkedIn!
Poszukujesz specjalistów, menadżerów, a może kadry zarządzającej? Postaw na LinkedIn! To właśnie tutaj dzięki działaniom na profilu firmowym, połączonych z employee advocacy masz szansę osiągnąć realny sukces. Brzmi ciekawie? Zapraszam na moją prezentację podczas której dowiesz się:
• na jakie elementy company page zwrócić szczególną uwagę,
• w jaki sposób konstruować EB-owe posty, by inni chcieli je czytać,
• jak zachęcić pracowników do wsparcia Twojej firmowej komunikacji.
16:30 | Krzysztof Marzec | DevaGroup
Jak SE(R)M w Google może pomóc w rekrutacji?
Marketing w wyszukiwarkach to potężne narzędzie, które może pomóc w rekrutacji. Odwrotnie – zaniedbany może skutecznie utrudnić pozyskanie kandydatów niszcząc skrupulatnie budowany employer branding. Opowiem o najlepszych skutecznych praktykach i możliwościach wspierania działań za pomocą Google i analizie ich wyników.
16 tematów zostanie przedstawionych przez 16 topowych ekspertów EB z kilkunastu agencji w układzie alfabetycznym od G do Z :). Poznaj ich!
Maja
Gojtowska
gojtowska.com
wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Od ponad 12 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowy wizerunku i komunikacji. Promuje wykorzystanie metodyki agile w HR ¬– posiada certyfikat ICAgile Certified Professional – Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowie doświadczeń kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu. Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej i employer brandingowej. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm. Jest autorką popularnego bloga Gojtowska.com. We wrześniu 2019 roku ukazała się jej książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?".
Tomasz
Graszewicz
Creative and strategy director Job’n’Joy
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 2001 roku jest związany zawodowo z branżą marketingową. Od 2009 roku jest właścicielem agencji kreatywnej Up, która stworzyła m.in. kilkadziesiąt kampanii employer brandingowych w Polsce. W 2018 roku założył wyspecjalizowaną agencję employer brandingową Job’n’Joy. Ma wieloletnią praktykę w stosowaniu technik rozwoju kreatywności, którymi pasjonuje się również naukowo. Wykłada na studiach podyplomowych (obecnie na warszawskim Uniwersytecie SWPS). Opracował unikalną mapę kanałów komunikacji: agencjaup.pl/mapa. Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich i inne.
Łukasz
Jarota
CEO Agencja Grow
Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR. Od 15 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy HRNews.pl. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu Employer Brand Leaders Training. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego #TrendyHR, a także współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Projekty strategiczne, doradcze i badawcze z zakresu Employer Branding prowadził m.in. dla: Ikea, Burger King, Pizza Hut, Play, LINK4, Mars Polska, DHL Express, Benefit Systems, Electrolux.
Katarzyna
Jędrek-Giza
lider kompetencji Employer Branding & Internal Communication w 24/7Communication
to ekspert w zakresie komunikacji zintegrowanej z 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Specjalizuje się w planowaniu i wdrażaniu komunikacji produktowej oraz korporacyjnej, działań z obszaru Employer Brandingu, komunikacji wewnętrznej i zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Pracuje dla liderów polskiego rynku, takich jak: McDonald’s Polska, Lidl Polska, Agata S.A. Współtwórczyni projektu „Witamy w McDonald’s. Poznaj nas i zobacz, jacy jesteśmy” realizowanego na Instagramie @witamywmcdonalds, który został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2018 r. w kategorii social media.
Zyta
Machnicka
CEO Lightness
CEO, główna specjalistka i trenerka w hubie edukacyjnym Lightness, autorka książki "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi" oraz bloga CandidateExperience.pl Współpracuje z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować, mocniej angażować oraz lepiej się komunikować z kandydatami i pracownikami. Takich projektów edukacyjnych ma na koncie przeszło 200. W branży HR działa od ponad dekady i jest twarzą polskiego employer brandingu. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS. EB wprowadziła również na uczelnie jako organizatorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z tego zakresu – na AGH w Krakowie. Prelegentka topowych konferencji branżowych i jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Uznana za Osobowość roku Employer Branding 2019 przez jury konkursu Employer Branding Stars oraz wyróżniona tytułem Tygrysa Biznesu w 2018 i 2019 r. przez Fundację Pro Progressio. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą. I ma na to dowody.
Anna
Macnar
CEO HRM Institute
CEO w HRM Institute; z doświadczenia marketingowiec i strateg, doświadczona ekspertka i wizjonerka w obszarze employer brandingu, kultury organizacyjnej, employee advocacy i marketingu HR. Wierzy, że marka pracodawcy jest ściśle powiązana z marką całej organizacji i z markami produktowymi. Współpracuje z liderami organizacji w zakresie strategicznego zarządzania markami. Konsultantka, trenerka i wykładowca m.in. na AGH i SGH. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR, storytellingu w eb, zarządzania między pokoleniami. Autorka ważnych ogólnopolskich badań, w tym: Employer branding w Polsce, Siła doceniania, Wymarzony pracodawca dla profesjonalisty, Sens w pracy czy Krajobraz radości w pracy. Organizatorka konferencji, w tym EB Summit, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Pomysłodawca i przewodnicząca jury prestiżowego konkursu Employer Branding Excellance Awards.
Adrian
Martinez
CEO HREmbassy
Specjalizacja: Employer Branding & Marketing rekrutacyjny ADRIAN MARTINEZ Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową i HR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku, Instagramie i LinkedIn oraz strategii obecności marki online. Projektuje i konsultuje strategie Employer Branding oraz procesy rekrutacyjne od strony komunikacji. Wśród klientów, z którymi współpracuje znajdują̨ się̨ firmy takie jak: Citi Handlowy, Coca-Cola HBC, Cushman & Wakefield, eSky.pl, Badura, Kitchen Aid, Biuro Karier SWPS, infoShare, e-point czy j-labs. Jest również prelegentem na wielu konferencjach branżowych takich jak: I love Marketing, HR Summit, Recruitment Days, Golden Marketing Conference, Pipeline Summit, Babel Camp czy Akademia Marketingu. Miłośnik tworzenia i rozbudowywania zaangażowanych społeczności online. Założyciel najaktywniejszej grupy HR na Facebooku – I love HR.
Krzysztof
Marzec
CEO DevaGroup
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, I love Marketing, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA), zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.
Paulina
Mazur
paulinamazur.com
konsultantka HR, propagatorka odpowiedzialnego employer brandingu, rozwiązujewyzwania związane z przyciąganiem i angażowaniem pracowników różnych pokoleń. Specjalizuje się w motywacjach millenialsów oraz komunikacji liderów na LinkedIn.
Do 2018 roku pracowała w wiodącej firmie doradztwa personalnego BIGRAM, pełniła rolę członka zarządu. Rozwinęła w Polsce dwa międzynarodowe programy, łącząc młode talenty z pracodawcami (konkurs GMC Poland oraz program Enactus). Współpracowała z ponad 150 pracodawcami. Obecnie pracuje pod własną marką jako konsultant, doradca, trener, mówca i moderator (również w języku angielskim). Dzieli się wiedzą występując na konferencjach m.in. I love Marketing, Linkedin Local, Sales Angels oraz na blogu: www.paulinamazur.com. Jest również autorem i opiekunem studiów podyplomowych „Employer Branding Experience” w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.
Anna
Mikulska
Partner MJCC
Ekspertka ds. budowania marki pracodawcy z ponad 17-letnim doświadczeniem. Zaczynała od pracy po stronie korporacyjnej, w PwC i Coca-Cola HBC. Jest współzałożycielką agencji employerbrandingowej MJCC, gdzie od 2008 r. jako strateg wspiera klientów agencji w projektach badawczych i strategicznych. Ma na koncie nagrody we wszystkich najważniejszych konkursach branżowych, w tym SABRE Awards, Stevie, Złote Spinacze czy Employer Branding Excellence Awards.
Dagmara
Pakulska
dagmarapakulska.pl
Marketer, szkoleniowiec i wykładowca z 10-letnim doświadczeniem w branży. Pomaga firmom i osobom prywatnym w wykorzystywaniu potencjału drzemiącego w mediach społecznościowych. Współpracowała m.in. z takimi markami, jak: Shell, Jeronimo Martins Polska, Raiffeisen, BIK czy TVN. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę, dzięki której dzieli się ze światem najświeższymi newsami dotyczącymi marketingu i social mediów.
Edyta
Sander
MBE Group
Edyta Sander zdobywała doświadczenie, koordynując pracę biura karier na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz tworząc i wdrażając strategię University Relations dla State Street Banku. Na swoim koncie posiada doświadczenie agencyjne oraz setki zrealizowanych projektów strategicznych (m.in. strategie employer brandingowe, analizy, audyty) i komunikacyjnych (m.in. eventy, materiały reklamowe, kampanie content marketingowe). Obecnie w ramach MBE group odpowiada za całościowe funkcjonowanie i skuteczną realizację projektów strategicznych i komunikacyjnych zespołu MBE:branding. Edyta Sander jest również wykładowcą na studiach podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie oraz współorganizatorką EBMASTERS – employer branding community.
Daria
Siwka
Bardzo HR
Przewodniczka po świecie Employer Branding. Towarzyszy pracodawcom w definiowaniu strategii EB, odkrywaniu Employee Value Proposition w czasie badań marki oraz w projektowaniu doświadczeń dla kandydatów i pracowników. Wszystko o czym mówi – sprawdza w działaniu. Projekty i strategie EB to 80% jej pracy. Prowadzi też bloga bardzohr.pl/blog/, szkoli w czasie warsztatów otwartych i dedykowanych, a także wykłada na uczelniach wyższych.
Jest certyfikowaną trenerką biznesu, facylitatorką a także moderatorką metody Design Thinking. Im mniej ma czasu (firma i dwoje dzieci!), tym lepiej nim zarządza. Prawie 10 lat istnienia bardzoHR przyniosło jej ogrom różnorodnych doświadczeń we współpracy z takimi pracodawcami, jak: Dolby Poland, Deviniti, Anegis, Ten Square Games, Toyota, Qubus Hotel, Audiofon, Carlsberg, Eurocash, InterRisk. Wciąż się uczy, a zdanie "nie wiem, ale chętnie sprawdzę" pozwala jej z ciekawością odkrywać nowe EBowe szlaki. A to wszystko w duchu Human-Centered Design, czyli z myślą o użytkownikach i ich potrzebach.
Joanna
Tonkowicz
Partner Absolvent Consulting
Partner Zarządzający w Absolvent Consulting. Obecnie strategicznie doradza markom takim jak: Wedel, GSK, PwC lub Avon. Swoją wiedzę i doświadczenie w projektowaniu marki pracodawcy budowała zgodnie ze strategią biznesową, pracując od ponad 15 lat dla firm doradczych EY, Deloitte i banku Santander. Twórca najwyżej ocenianych kampanii EB na polskim rynku. Projekty strategiczne i PM dotyczące komunikacji wewnętrznej i projektowania doświadczeń pracowników przy okazji komunikacji korporacyjnej, transformacji kulturowej, rebrandingu lub fuzji firm, strategii dobrobytu, grywalizacji, klubów kobiecych, kultury integracyjnej i Agile. Facylitator, mówca i wolontariusz dla organizacji studenckich i K.I.D.S. Klub Innowatorów Szpitala Dziecięcego w obszarach związanych z budowaniem marki osobistej i biznesowej, skutecznej komunikacji, projektowaniem doświadczeń pracowników i kandydatów oraz różnic pokoleniowych
Urszula
Zając Pałdyna
HR na obcasach
Z wykształcenia prawnik, a z krwi i kości HR-owiec. Ekspertka z zakresu employer brandingu, rekrutacji oraz tematyki transparentności wynagrodzeń. Na co dzień właścicielka butikowej agencji doradztwa let’s HR oraz autorka bloga HR na obcasach. Szkoli, konsultuje i doradza klientom. Pisze doktorat, wykłada na uczelniach wyższych, prowadzi warsztaty i prelekcje. Uwielbia ludzi, książki, nowe technologie i media społecznościowe.
Barbara
Zych
CEO EB Institute
CEO Employer Branding Institute, od lat pracuje na styku biznesu i nauki, wdrażając strategie pozyskania i retencji dla firm z listy Fortune500. Autorka platformy do zarządzania marką pracodawcy w oparciu o dane z ponad 250 procesow pod nazwą EBnavi.com, redukującego koszty operacyjne działu HR nawet o 80%;
Przez lata z sukcesem powołała do życia projekty z obszaru nauki i biznesu, standaryzując rynek w obszarze HR takie jak takie konferencja HRcamp, portal HRstandard.pl, konkurs EBstars czy badanie Premium Employer Brand. Wykładowca akademicki, autorka książek z dziedziny HR, prelegent czołowych konferencji w obszarze analityki talentów, nowych technologii i przyszłości pracy. Więcej na www.barbarazych.com