Daria Siwka
Przewodniczka po świecie Employer Branding. Towarzyszy pracodawcom w definiowaniu strategii EB, odkrywaniu Employee Value Proposition w czasie pogłębionych badań marki oraz w projektowaniu doświadczeń dla kandydatów i pracowników. Wszystko o czym mówi – sprawdza w działaniu. Projekty i strategie EB to 80% jej pracy. Prowadzi też bardzo praktycznego bloga bardzohr.pl/blog/, na łamach którego dzieli się narzędziami, ćwiczeniami i metodami. Szkoli też w czasie warsztatów otwartych i dedykowanych, a także wykłada na uczelniach wyższych. Jest certyfikowaną trenerką biznesu, facylitatorką oraz moderatorką metody Design Thinking.10 lat istnienia bardzoHR przyniosło jej ogrom różnorodnych doświadczeń we współpracy z takimi pracodawcami, jak: Grupa Allegro, Dolby Poland, Ten Square Games, GetResponse, Toyota, Qubus Hotel, Audiofon, Carlsberg, Eurocash, Unilever oraz wielu innych. Wciąż się uczy, a zdanie "nie wiem, ale chętnie sprawdzę" pozwala jej z ciekawością odkrywać nowe EBowe szlaki.