
Tomasz Graszewicz i Tomasz Duda
Tomasz Graszewicz | CEO, Creative and Strategy Director, Job’n’Joy
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 2001 roku jest związany zawodowo z branżą marketingową. Od 2009 roku jest właścicielem agencji kreatywnej Up, która stworzyła m.in. kilkadziesiąt kampanii employer brandingowych w Polsce. W 2018 roku założył wyspecjalizowaną agencję employer brandingową Job’n’Joy. Ma wieloletnią praktykę w stosowaniu technik rozwoju kreatywności, którymi pasjonuje się również naukowo. Wykłada na studiach podyplomowych (obecnie na warszawskim Uniwersytecie SWPS). Opracował unikalną mapę kanałów komunikacji: agencjaup.pl/mapa. Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich i inne.
Tomasz Duda | Employer Branding Strategy Director, Job’n’Joy
Doświadczenie zdobywał m.in. pracując w firmie BIGRAM, gdzie koordynował rozwój i działania programu Enactus na uczelniach wyższych w Polsce. W tym czasie tworzył dedykowane rozwiązania w obszarze employer brandingu, innowacji oraz CSR (np. programy ambasadorskie, mentoringowe, strategie zmiany i wzmocnienia wizerunku, konkursy grantowe).
Od kilku lat w zespole Job’n’Joy. Obecnie jako Employer Branding Strategy Director wspiera tworzenie i planowanie kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz zapewnia wsparcie i doradztwo strategiczne przy innych działań EB (zewnętrznych i wewnętrznych). W latach 2020–2022 koordynowane przez niego projekty i działania otrzymały łącznie 9 wyróżnień i 2 nagrody główne w ramach Employer Branding Excellence Awards.